Wat wil je weten?
Veelgestelde vragen
Heb je een andere vraag?
Staat jouw vraag er niet tussen? Bezoek onze contactpagina voor meer informatie over hoe je ons kunt bereiken.
ContactpaginaVerzending binnen 1-3 werkdagen
Verzending binnen 1-3 werkdagen
Gratis verzending vanaf €50
Gratis verzending vanaf €50
Spaar als member voor korting
Spaar voor korting
Staat jouw vraag er niet tussen? Bezoek onze contactpagina voor meer informatie over hoe je ons kunt bereiken.
ContactpaginaKijk in de Crystalfinder op onze homepage.
Kun je hier niet vinden wat je zoekt, helpen we je graag verder: klantenservice@ananda.nl.
Zoek het artikel dat je wilt kopen. Klik op 'Bestellen'. Het artikel verschijnt nu in je winkelmand.
Klik op 'Ga naar de winkelmand'. Wil je verder winkelen? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelmandje liggen. In de omgeving van je winkelmandje kun je nagaan of alle producten naar wens zijn.
Klik op 'naar betalen' om naar je persoonlijke gegevens te gaan. Indien je nog niet bent ingelogd, krijg je hier de mogelijkheid om in te loggen op een bestaand account (als je eerder hebt besteld of in één van onze winkels bent geregistreerd).
Ben je een nieuwe klant bij Ananda, vul dan de gegevens eronder in. Je ontvangt dan automatisch een e-mail van ons met een loginnaam en wachtwoord voor een eventuele volgende keer dat je een bestelling plaatst. Ook kun je een alternatief bezorgadres ingeven.
Op het derde scherm kun je nog eens controleren of alles juist en naar wens is.
Onderin accepteer je onze Algemene voorwaarden. Tevens kun je hier aanvinken of je onze nieuwsbrief wilt ontvangen; dan ontvang je informatie over de nieuwste producten en alle aankomende en exclusieve aanbiedingen.
Is alles naar wens? Klik dan op 'bestelling betalen'. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling.
Wij proberen jouw pakket binnen 1 werkdag te versturen, maar in ieder geval binnen 3 werkdagen.
In onze webshop kun je betalen met de volgende betaalmethoden:
- iDeal
- Credit Card
- Google Pay
- Apple Pay
- Shop Pay
- Ban Contact
- Mister Cash
Wij verpakken jouw bestelling met veel zorg en zullen hierbij zoveel mogelijk verpakkingen en vulmaterialen recyclen. Het kan dus voorkomen dat je een doos ontvangt waar een ander merk of bedrijf op staat. De groene "chippies" in de doos zijn ook gerecycled en gemaakt van maïszetmeel, deze mogen bij het GFT-afval.
Je kunt kiezen voor een bezorging van PostNL of DPD en daarnaast kun je kiezen voor een bezorging bij een pakketpunt of aan huis.
Je ontvangt per mail een track & trace, zodat je het pakket zelf kunt volgen. Geen track & trace ontvangen? Check je spam-folder!
Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 1 werkdag te versturen, maar dit zal niet langer dan 3 werkdagen zijn. Mocht een door jou besteld artikel niet op voorraad zijn, dan proberen we dit uit één van onze filialen te versturen of we nemen contact met je op via de e-mail.
Daarnaast zijn wij natuurlijk afhankelijk van de bezorgdiensten, maar in de meeste gevallen bezorgen zij de volgende werkdag.
Stuur direct een mail naar klantenservice@ananda.nl, dan kijken we direct of jouw pakketje nog in ons magazijn ligt of dat hij al verzonden is, wij zullen jouw mail zo snel mogelijk beantwoorden.
Heb je van ons één of meerdere producten ontvangen en wil je deze retourneren? Dat kan op 2 manieren:
Terugsturen via de post
Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst een e-mail naar klantenservice@ananda.nl onder vermelding van het ordernummer. Vermeld ook om welk(e) artikel(en) het gaat. Nadat je deze kennisgeving heb je nogmaals 14 dagen om je pakket te retourneren. Na ontvangst storten wij het volledige aankoopbedrag (excl. eventuele verzendkosten) terug op je rekening. Let wel: de verzendkosten van het retour zenden zijn voor je eigen rekening.
Retour-adres:
Ananda Spiritual Living
Afd. Retouren / Ord.nr. ....
Küppersweg 61
2031 EB Haarlem
Retourneren in één van onze winkels
Ruilen kan natuurlijk ook in één van onze winkels op vertoon van je factuur, binnen 30 dagen.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een product of dienstverlening zoals jij die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven, dit kan per e-mail of reguliere post. Ananda zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
e-mailadres: klantenservice@ananda.nl
Ons adres is: Küppersweg 61, 2031 EB Haarlem
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Bij Ananda kun je sparen voor korting: 4% van je aankoopbedrag. Je spaart bij iedere uitgegeven euro 4 cent korting voor een nieuwe aankoop.
Door een account bij ons aan te maken, spaar je automatisch voor korting, zowel in de winkel als in de webshop.
Je al gespaarde punten worden omgezet naar dit nieuwe systeem: je korting neem je mee.
Besteed nog €50,00 voor gratis verzending
Laat je inspireren door onze collecties.
Subtotaal
€0,00
Verzendkosten worden berekend bij het afrekenen.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief om de laatste nieuwtjes en deals te ontvangen!
Default error message